Wednesday 5 March 2014

Testimoni (Diabetes,Artritis)


Testimoni Produk Gamat Asli Insaan
(Sembuh Penyakit Diabetis,Artritis)
Tempahan Melalui SMS  014-508 3294 Cik Dayah

Nama : Kon How
Masalah Kesihatan : Diabetis, Artritis
Umur : 74 , Jantina : Perempuan , Tempat : KL
Badan saya tidak menunjukkan sebarang reaksi setelah saya menghabiskan botol Gamat Asli yang pertama. Tapi, selepas saya menghabiskan botol yang kedua, saya dapat melihat keberkesanannya! Dulu, badan saya tidak boleh mencangkung dan sangat susah untuk berdiri selepas saya mencangkung. Saya juga kena tunggu beberapa saat baru boleh berjalan semula. Selain itu, jari tengah saya juga tidak boleh bergerak dengan lancar dan saya rasa macam ada tulang tambahan tertumbuh pada kaki saya. Biasanya, saya mengurutnya dengan minyak herba tapi masih tidak berkesan. Sekarang, saya boleh mencangkung dan berjalan, semua jari boleh bergerak lancar, tulang tambahan itu pun sudah hilang! Saya juga sangat terperanjat dimana paras gula darah saya jatuh dari 12.5mmol/L ke 5.6mmol/L selepas saya mengambil Gamat Asli pada bulan yang kedua.
Sumber: Www.SeLuaslauTan.Com  Credit To:Team Insaan Asia