Wednesday 5 March 2014

Sembuh Dari Lumpuh 02

 Sembuh Penyakit : Strok, Tekanan darah tinggi, Kolesterol tinggi, Gula darah tinggi

“ Selain daripada glukosa darah tinggi (nilai purata: 9mmol/L), tekanan darah tinggi
(nilai purata tekanan sistolik: 200mmHg) dan kolesterol tinggi, saya pernah diserang
oleh stroksebanyak dua kali sebelum ini! Selepas itu, suami saya juga diserang oleh
strok dan saya terpaksa menjaganya siang dan malam tanpa rehat yang cukup dan
kesihatan badan saya diabaikan.Akibatnya, saya diserang oleh strok buat kali
ketiga.Suami saya menyuruh saya mengambil Gamat Asli. Saya bukan sahaja
makan tetapi juga menyapu Gamat Asli pada bahagian yang terjejas! Pada
permulaannya, saya berasa badan saya amat tidak selesa,tetapi kemudiannya
kebas kaki dan tangan dilegakan secara beransur-ansur dan keadaan penyakit itu
 bertambah baik! Terima kasih! ”
Nama : Ku Nyok Nyap ,  Lokasi :Melaka  Produk : Gamat Asli Insaan
Sumber: Www.SeLuaslauTan.Com  Credit To:Team Insaan Asia